Monday, November 22, 2010

Tack!

Jag vill niga och tacka alla som röstade på mig i Tidningen Levas utnämning av 2010 års 100 inspiratörer. Förra året blev jag "Årets driftiga inspiratör" och i år fick jag den otroligt fina utnämningen "Årets idealist".

Så - tack alla som kommit på Wag Your Soul-träffarna under året, tack alla som röstat i Leva och tack för att ni fortsätter att läsa mina ord så att jag har en anledning att skriva. Vill ni läsa hela listan på årets 100 inspiratörer så hittar ni den här.

Jag vill också tala om att vårens alla events är på väg, hemsidan kommer att uppdateras inom kort och vårens nyheter håller på att ta form.

På torsdag föreläser jag klockan 17 på SATS i Helsingborg på temat "Mod som väg till hälsa och välmående". Ni är väldigt välkomna om ni har vägarna förbi, annars hoppas jag att vi ses inom kort på annat håll.

9 comments:

Anonymous said...

GRATTIS! Du är så värd den.

Kram
Sandra i Hudik

Carolina söderberg said...

Grattis! Lycka till på föreläsningen, skulle ju vara toppen om du kom till Falun för att föreläsa! Då skulle jag komma och ta med mig alla jag känner :-).

Ulrika Forsell said...

Grattis!!!! Jaaa! du är så förtjänt av detta. :) Keep on shining!/ Be Happy!

Anonymous said...

Grattis, Sofia! Jeg har lest en del på dine sidor om hva du syslar med og skulle gjerne få lære lite mer om Wag Your Soul-treffene. Du får beretta neste gang vi møtes! :)
Janne

Nike Leima said...

Grattis Finaste! Tack för all din vishet.You go girl!

Anonymous said...

Jaaaaaa! Inte en dag för tidigt - du har inspirerat mig till allt jag har idag.

Kram!
Sanna

Sofia Sivertsdotter said...

Sandra: TACK!
Carolina: Eventuellt på väg till Dalarna i vår - håll utkik! :)
Ulrika: Du ska ha del av kakan!
Janne: Du är väldigt välkommen på Wag Your Soul till våren, vore underbart att få se dig igen.
Nike: Tack själv för din! Hörs om några timmar. :)
Sanna: Tack! Om du är den Sanna jag anar att du är så har du jobbat rätt hårt på egen hand, inte sant? :)

Anonymous said...

Grattis!!!!!

TM

Sofia Sivertsdotter said...

Tack TM!

Sofia x