Monday, January 25, 2010

Wag Your Soul, vandringar och skriv en bok!

Nu i vår händer det mycket kul inom Authentic Avenue. Tycker jag i alla fall. Wag Your Soul för dig som bor i Skåne, Goddess-vandringar för dig som är kvinna och "skriv-en-bok-kurs" för dig världen över som vill skriva din bok klar med hjälp av ett dedikerat gäng som vill samma sak. Och så resor - Grekland och Portugal står i fokus i år. Har du ännu inte kollat in vårens nyheter: in och läs på hemsidan under "Nyheter 2010". När du ändå är där, glöm inte att läsa om fina mångsysslaren Cecilia Gustafsson som är ny "klient i fokus".

Jag har varit lite rutten på att blogga på sistone. Men jag har varit bra på en massa annat. Titta på Jacob Holdts fantastiska must-see USA-utställning på Louisiana, boka biljetter till landet i väst och skriva på allt annat utom bloggen. Jag har lovat mig själv att aldrig blogga av tvång, tror att vi alla vinner på det i längden.

Imorgon kör Wag Your Soul som sagt igång. Som alternativ till bio, hemmakväll eller tvättstugan viger vi en tisdag i månaden till själen. Olika teman varje månad. Jag föreläser, vi mediterar och ni frågar allt som ni vill veta om månadens tema. Vi startar med väl inkörda temat "mod" och fortsätter bland annat med kärlek, respekt, handlingskraft och disciplin.

För mer information, gå in och läs på hemsidan. Vi håller till på härliga Be Happy på Karlsgatan 3 i Helsingborg. Kostnad: ynka 100 kronor - för att så många som möjligt ska kunna vara med. Hoppas att få se dig där. Tack Ulrika Forsell på Be Happy för att du gör det här möjligt! Du är veckans ängel.

No comments: