Wednesday, June 23, 2010

Ladda batterier dags!

Dags för mig att gå på datorledighet och göra det jag inte brukar göra till vardags för att ladda batterier och skapa nya perspektiv på det jag gör. I sommar har jag bland annat förmånen att genom Barncancerfonden få jobba som volontär på Barretstown på Irland i två veckor. Rekommenderas varmt för er som är sugna på att söka till nästa sommar.

Jag önskar er en fantastisk sommar och ser fram emot den 16 augusti då jag är tillbaka till 100% igen. Har du frågor kommer jag att läsa min mail sporadiskt, annars hörs vi igen i höst!

Allt fint och sköt om er!
Sofia

2 comments:

Germana said...

I don't understand a word! But I love the photos... and the blogger!!!!
Wishing you all the success you deserve!
Beijo!

Michaela Schmied said...

Du är verkligen en gåva till den här världen. Jag gillar detta.

:)